Sunday, April 29, 2012

Another Durian Pancake Story [Sumptuous Desserts]

Hi. 

Aku ada benda nak promote ni. 
*Intro yang tiba-tiba*

Penggemar Durian Pancake. BE ALERT!!!


Kalau previously aku ada cerita pasal pancake durian Sweet Chat menginzalkan, hari ni aku dapat tahu ada satu lagi pancake durian yang lebih kurang 99.99% sejibiks rasa nya, cuma rupa parasnya sahaja lain sikit. 

Plus, lebih murah.
Dalam satu paket tu ada 6 pankek Durian dengan harga RM10 sahaja!
Nama kedai tu Sumptuous Desserts.

Tadaaaa!!! 

Kejadian yang menemukan aku dengan pancake ini adalah bila aku dari beli milk tea Chatime (Ni pun satu favourite aku. Kalau keluar je, Wajibul-Ghunnah kena cari Chatime dulu. Biasanya, aku beli dengan BFF aku yang aku penah mention dalam post aku dulu. Next time aku promote Chatime pulak ye. Yelah kan, blog ni pemilik Si Gemuk yang suka makan, post haruslah ala-ala Jalan-Jalan Cari Makan kan?)

*straight to the point, please*

Dari Chatime yang dekat laluan dari Mid Valley ke The Gardens kat tingkat LG tu, nak ke Mid Valley balik, terjumpa ada satu gerai tengah-tengah tu, yang jual macam-macam perasa pancake. Kalau tak silap, stall tu depan Homi Chicken Curry Puff (karipap besar tu, pun sedap jugak). Dekat dengan restoran Rak Thai.
Gerai tu kecik je, tajuk kedai tu Sumptuous Desserts (Dah 2 kali ulang nama kedai)
*agak pening sungguh direction. FAIL!*

Nah kalau masih confuse.

Gigih ok edit map walaupun sedikit fail di situ.
Yang penting, apa yang aku nak explain tu sampai kat korang.
*err...sampai ke*

Ni peta untuk yang dekat The Gardens sajer ye. 

Macam-macam perisa ada dijual, tapi disebabkan aku adalah Kipas-Susah-Mati Pancake Durian yang Tegar, Haruslah beli penkek durian dulu kan?
Yang tak suka durian tu, beli lah perisa lain.
Hahahah *Hambar*

Sedap Dowh. Mungkin jadi 'benda-wajib-beli' kalau keluar selepas Chatime.
Yum-mehhhh!!!!

Try la.
Highly recommended for those yang suka pancake Durian.

*Google punya Google, terjumpa facebook page Sumptuous Desserts, tapi tak boleh bukak sebab takde facebook -rebah-*

Sampai sini saja laporan hari ini. Sekian.




No comments:

Post a Comment

Leave your nice comments here~ hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails