Wednesday, April 25, 2012

I come back with Lily's Disney Surprise! [Video]

Opocot Mak Kau!

Terkejutkan? Lama menghilang, kini muncul secara tiba-tiba.

Antara alasan blog tak update:
1. Busy giler nak mampus. -busy sgt ke masalahnya- busy lah wey, apa aku ni takde keje lain nak update blog saje? *emo secara spontan*
2. Takde benda nak tulis. Karang aku update segala rutin harian, nanti kena tegur macam diari kehidupan pulak.
3. Malas. FULLSTOP. No further explanation for this point. *rebah!*
4. Above all, aku sedar yang blog ni akan di update kalau aku benar-benar bosan, stress atau memang dah takde benda nak buat. Blog ni hanya diingati ketika susah sahaja hendaknya. Larikkkkkkkkkkkk.

Ok, persetan semua alasan-alasan seperti yang di atas. Apa aku nak highlight sebenarnya aku takde benda nak buat, and that's the reason why aku update blog yang bersawang-sawang, bertaik lipas, air kencing tikus pun hade. KO HADE?

  
Sawang. +_+
Lipas dan taik lipas. +_+




Kencing tikus. *kencing manusia sebenarnya tapi anggap kencing tikus boleh?
HOI GAMBAR TAKDE KENA-MENGENA!!
MAAF!!

P/S: Perasan tak dah tukar header kat atas nun? Walau tak seberapa lawa, tapi aku kagum dengan keupayaan aku edit beliau dalam keadaan gelap . Aku memang seorang yang tabah orangnya. Sebelah tu pulak ada Twitter aku, follow la. Sekian.

OK sebagai penutup, aku nak korang tengok video ni. Video ni macam famous sebab siap ade talkshow invite budak ni untuk ditemuramah. Kalau korang dah tengok pun aku paksa korang tengok balik. I'm very addicted to this video sampai aku download dan aku tengok ulang-ulang lebih 5 kali sehari selepas makan. Motif kata kau? Entah mungkin budak ni comel or aku yang terharu dengan video ni *put myself into her shoes katanya*. Mungkin aku terlewat sikit tengok video ni dari korang semua. So what? 

 Well sinopsisnya adalah, budak itu namanya Lily, mak abah die surprisekan die trip to Disneyland for her birthday. Kehangatan surprise tu amatlah dirasai oleh Lily sampai nangis keluar hingus pelbagai.
Tajuk video ni kat youtube adalah Lily's Disneyland Surprise , viewer setakat aku tengok adalah 8,582,444, diupload pada 3 Oktober 2011 (ala, tak la lewat sangat aku tengok *buat muka kerek*)

Tengok kat bawah ni.


Dah? Tersentuh tak? *rebah* 
 *pengsan*


Baiklah, sampai ketemu lagi beberapa bulan yang akan datang! *sarcasm pada diri sendiri*


No comments:

Post a Comment

Leave your nice comments here~ hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails